zondag 6 mei 2007

Kleine stijging

Google is 2 mei weer langsgeweest, wat als resultaat een stijging van 1 bladzijde heeft gehad. Inmiddels sta ik op bladzijde 3.
De komende tijd ga ik het aantal backlinks opvoeren om te kijken in hoeverre dit resulteert in verdere stijgingen.

Ook ga ik nog aan een test beginnen. De methode ga ik (nog) niet verklappen. Als de test positief uitpakt ga ik deze ook toepassen op mijn eigen websites. OP deze manier zal ik straks bij positief resultaat ook profijt hebben voor mijn eigen websites.

Om het keywordgehalte wel wat hoog te houden laat ik hier nog maar even de keywords voorkomen: gratis verkopen tweedehands kopen hebben2007

2007 is voor mij een jaar waarin ik mijn studie kan afronden, en ik eindelijk eens meer tijd kan vrijmaken voor mijn internetactiviteiten. Ook op het gebied van SEO wil ik mij in 2007 verbeteren.
Ik ben van plan mijn tijd te besteden aan tests, en indien die tests positief zijn, ze toevoegen op mijn websites.
Mijn websites worden op dit moment stuk voor stuk verbeterd. Jouwstats is net gedaan, en vakantielokaties.nl is de volgende. Ik wil ze allemaal seovriendelijk hebben.

Wellicht wil ik in 2007 ook nog een website kopen met een leuke omzet, om zo de omzet van Multiwebs te verstevigen. In ieder geval ben ik van plan om in 2007 alleen met mijn internetactiviteiten bezig te gaan, en er geen baan bij te zoeken.

Als dit niet lukt, zal ik wellicht de boel moeten verkopen.

Geen opmerkingen: